To pierwsza w historii współpraca artystyczna Pandory, która zbliża świat sztuki i biżuterii bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej. Unikalna kolekcja zawiera współczesną interpretację wizji Keitha Haringa z wyborem biżuterii inspirowanej jego ikoniczną sztuką oraz pionierskimi zasadami artysty, dotyczącymi inkluzywności i różnorodności. Kolekcja biżuterii celebruje poczucie przynależności do tętniącej życiem miejskiej subkultury i wolność artystyczną
Jako nowa forma wyrazu ożywia kreatywność lat 80. i atmosferę ulic Nowego Jorku, które inspirowały Keitha Haringa. Kampania Keith Haring x Pandora zawiera w sobie zaraźliwą energię ducha czasu, który ukształtował najbardziej ikoniczne dzieła Haringa. W ramach promocji tej wyjątkowej kolekcji zaangażowaliśmy kilkudziesięciu influencerów związanych ze street artem.
Influencerzy, którzy zostali zaproszeni na event wygenerowali ponad 8 000 000 zasięgu. Na wydarzeniu z okazji launchu kolekcji, który odbył się w unikalnej przestrzeni warszawkiego ASP, pojawiło się kilkudziesięciu influencerów, m.in. Lena Moonlight, Fit Lovers, Jasper55, Alan Jabłoński, Przekosa, Music of Luna, Nadjowa, Carla Fernandes, Pysia)
40 Influencerów |
3 000 000 Zasięgu na TikToku |
8 000 000 Zasięgu na Instagramie |
Napisz i opowiedz nam o tym, czego potrzebujesz, a my pokażemy Ci, co możemy dla Ciebie zrobić. Zapraszamy.